Pages

Friday, August 13, 2010

Berkhelah d tepi Jalan~ ;p'

Salam...

Hmm... al-kisah....ade 3 dare pingitan ni...(Wawa, Azi N LyNn)...
Ni Wawa G0mox!.. ;p'

Smalam, kan ari ke 2 kite smua berpuase kan...
Then, at 4 p.m.. Wawa text, LyNn nak g bazar sec 7 tak???...
ku p0n mcm malas la nk pk kan...tr0s jela 0k...tp mestilah kene ade kete kn...
klu tadew...huuuuu~ kem salam jela..jln kat UiTM ni kan pn0h berliku...
dengan jammed nye...ad0doiiii... tak day0 den nak nunggu ea...huh~
hmm, Wawa p0n ajak la Azi skali..kitorang be3 ni ex-rumet...(mmg rumet p0n..wewee~)
Ha, ni Azie k0npius..;p'


ok, nak kluar je dari UiTM ni...sememangnye kene la tgu traffic lite yg "SANGAT CEPAT" neh..=p
Hurmm...Wawa p0n tnye... "nak g bazar sec 7 kn?"
ku p0n jawab la "hmm...smalam dak2 blik ku g dy kate bapak la rmi en....nak g bli makanan kat bazar p0n kene beratur...ad0iii..malas la ku klu rmi2 gtu"....
Wawa: Abes tu k0 nak g mane???
LyNn: Ape kate kite g bazar Stadium S.Alam tu nak???baru best...besar punye...tak pyh nak beratur tgu org...
Wawa: Bt0l ni nak g sane??? taw jln tak?? ak da tak ingat da jln nak g sane...
LyNn: Hurmm....Mustilah ku tak ingat..ahhh~ ala...hurmmm... jap3... ku try call dak claz ku jap nk tnye jalan...
Wawa: Azi ok tak nak g bazar kat Stadium neh???
Azi: OK je..Azi tak ksah...(Mmg ayat cek mek Azi ni gtu...Azi tak ksah..On jew...ahaha~)
Hmm..tak laen tak bukan mustilah ku.. cdapnye otakkkkkk!~,^


S0, kit0rang punye niat nak g sec 7 da tak jadik, tr0s la g bazar kat Stadium tu sec 17..uhuu~
tu p0n setelah ku tp0n 3 org yg kc mcm2 jalan nak g sane..uhuuu~

0k,finally bjaye jugak kami sampai sane..tu p0n, c wawa ni degil..pasal takot p0lis nye pasal kami tersesat la cket..ahahaha~ wawa g0mox ni mmg...;p' lalala~

Gi sane...ad0doii mmg la besa punye bazar...klu jln tak sampai 1 jam tu tpu la...
kit0rang p0n r0und abes la 1 bazar tuh...mule2, ku acah je...
cakap gini " weyh korg,kite ni nnt buke kat tepi jalan nih"...
yela...bazar p0n besa..mne la taw rambang mate plak...ish3..nafsu2...
            Then, mmg kit0rang da rambang mate..tataw da nak mkn ape..ish3...c0baan...
las2...ciap beli mknan pk0l 7 da..weweee~ mmg TERBAEKKKK lorh...ngee~
Ala.biase la pmpuan kan...klu tak lame tu bkn pmpuan namenye,,....huuu~

Uhuu~ muke dak2 DEGEL..ku je tak...lalala~

Akhirnya, kit0rang p0n ijtihad la...
kita b'buka kat cni jela weyh...nak lepak kedai mane2 pon musti pn0h da ni..
dah tu, kitorg p0n bentang la suratkaba depan kete di tepian jalanan..eheheheh~

mmg BESH l0rh...wpun mcm org tadew umah...tp...kit0rg da tadew pilihan...
nak tgu blk UiTM kang lambat pulak en...
So,berkelah la kami di tepi jalan.... ~,^
Act,this was the 2nd tym..last year p0n ade gak skali kit0rg wat cani.. tp ber5 la... but, at this time juz 3 org jela...Almaklum la...masing2 da lain bilik kn..

Indahnye nikmat dapat mkn kat tepi jalan..
dengan tiupan angin yang sep0i2 tak reti bahase...uhuuu~
btw, ni lah kenangan p0n kan..
lepas ni msg2 da nak praktikal..ntah jumpe ntah tidak..hmmm...
jdnye, kenangan2 yg mcm ni la yg slalo0 wat kite teringat kwn2 kite en..;)

Moral of d st0ry: Biarlah kite berbuka tepi jalan p0n..as l0ng as ur friend is always by ur side..~,^
Ngee~ tu diah santapan kami...simple je en.. contr0l nafsu babe..;p'

4 comments:

  1. walao, gle style berbuke tepi jln. haha

    ReplyDelete
  2. 0h0h0oo~ tsedak weh..uhuu~ eh...tdesak la...
    huuu~ mmg style la sgt..nak j0in???ahha~

    ReplyDelete
  3. ha...bt0i3..
    especially wawa tuh..=p neng0k dy makin tembam en...lalala~

    ReplyDelete